درخشش جانبازان البرزی در ورزش باستانی کشور

نوشته شده توسط: سعید رحیمی در ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۵۰
 

جانبازان ورزشکار استان البرز موفق شدند در مسابقات کشوری ورزش های باستانی که در رامسر برگزار شد 4 طلا، 2 نقره و 2 برنز را به ارمغان بیاورند.

  • ورزشکاران استان البرز در مسابقات کشوری ورزش های زورخانه ای و باستانی که در رامسر برگزار گردید موفق شدند در رشته های مختلف مدال های رنگین را به گردن آویزند. این دوره از مسابقات با حضور 15 تیم از استانهای کشور و 138 ورزشکار در 4 رشته سنگ،میل، کباده و چرخ انفرادی و همچنین تیمی در 3 روز برگزار شد.گروه 13 نفری جانبازان  قطع عضو و بالای 25درصد بنیاد شهید استان البرز با هدف ترویج فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای به این مسابقات اعزام شدند .
    در این مسابقات موسی صادقی، سلیمان سارایی، مسعود کاظمی و تورج مومنی از جانبازان سرافراز جنگ تحمیلی که از اعضای تیم اعزامی بنیاد شهید و امور ایثارگران به این مسابقات بودند موفق شدند به کسب  مدال طلا شدند.
    قربان کوهستانی و منوچهر نبی از دیگر جانبازان استان البرز بودند که با شایستگی به مقام دوم دست یافتند.
    همچنین موسی صادقی و سلیمان سارایی که پیش از این مدال طلا را کسب کرده بودند در یکی دیگر از رشته های زورخانه ای از رسیدن به مدال طلا بازماندند و مدال برنز را از آن خود کردند.مرشدی این تیم به عهده امید براتی بوده و میثم موحدی مهر به عنوان مربی تیم مذکور را همراهی نموده است. 


نظرات کاربران:

   Misty در ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۰۶:۵۴:۵۰
I like the valuable information you provide in your articles.
I'll bookmark your weblog and check again here regularly. I'm quite sure
I'll learn plenty of new stuff right here!
Best of luck for the next! http://miyuri.com/?option=com_k2&view=itemlist&task=user&id=81751


نوشتن دیدگاه